fredag 19 september 2008

Kan pojkar leka familjeliv?


Jag har varit hemma med båda barnen i två dagar och det är mysigt men kan också bli lite intensivt så när maken kom hem passade jag på att åka och fixa några ärenden. Jag gillar faktiskt att gå i butiker själv. Man kan fokusera på det man är intresserad och även om det låter konstigt så kan jag tycka att det är både inspirerande och avkopplande att titta och känna på saker i butiker. Det blev ett dockhus till killen som fyller fyra. Lundbys nya Gotland. Jag hoppas att han kommer att gilla det och inte associera det till tjejgrejer. För det handlar ju faktiskt om familjeliv, vilket måste vara mycket mer pedagogiskt än alla våldsamma pojksaker som finns att köpa. Om någon undrar så har han har spindelmannen saker och robotar också...;)



Inga kommentarer: